OBSERVERA!
Gymmet är för närvarande stängt på grund av bullerproblem.

Gymmet är beläget invid ingången till föreningens cykelrum på Sjömansgatan 3 och är utrustat med motionscyklar, träningsmaskin, träningsbänkar, hantlar, skivstänger, roddmaskin, m.m. För att få åtkomst måste ni besöka expeditionen med den eller de taggar ni önskar få tillgång med under expeditionstid. Gymmet utnyttjas kostnadsfritt av samtliga boende i föreningen och ni som brukare förbinder er att följa dessa regler vid användning:

• Alla hjälps åt att hålla rent och snyggt i lokalen.
  • Öppet kl. 9:00 – 21:00. Inga personer får vistas i lokalerna efter stängning.
  • Inga personer under 18 år får vistas i lokalen utan målsman eller annan ansvarstagande vuxen.
  • Endast delägare i Brf Lustgården får vistas i lokalen.
  • Den person som kommer först och upptäcker något fel eller trasigt, anmäler det via vårt kontaktformulär.
  • För allas trevnad sprita och torka av maskinerna och redskap som du har använt.
  • Tag med inneskor. Inga uteskor innanför den tejpade markeringen. Placera gärna uteskor på hyllan.
  • Kolla gärna i ”kvarglömda väskan” om det finns något som tillhör dig.

OBS! Den som lämnar lokalen sist, MÅSTE se till att stänga gallergrinden och säkerställa att denna går i lås!